Comunicat de presă
Liderii umanişti critică haosul din educaţie, creat de noile măsuri de organizare a activităţii în instituţiile de învăţământ, în raport cu situaţia epidemiologică generată de virusul SARS-CoV-2.
„În primul rând, închiderea şcolilor în cazul depăşirii unui grad de ocupare de 75% din paturile Covid la nivel de judeţ, duce la inechitatea actului educaţional, motiv pentru care părinţii se pot adresa inclusiv instanţei de judecată pentru încălcarea dreptului la educaţie al copiilor lor, acest criteriu nefiind unul obiectiv şi relevant. În opinia mea este un abuz. Ce legătură are patul de la spital cu actul educaţional?
Totodată, directorii şcolilor sunt debusolaţi deoarece nu pot lua decizii după declaraţiile oficialilor de la TV. Există diferenţe şi inadvertenţe între comunicarea de la TV şi transpunerea în Ordine, fapt ce îi pune în pe directori în ipostaza de a nu putea oferi informaţii părinţilor şi mai debusolaţi de toate aceste măsuri haotice.
De doi ani, cadrele didactice au fost mai mult agenţi DSP care s-au ocupat de crearea de circuite specifice, de reorganizarea sălilor, de verificarea testelor şi a purtării măştilor, de evidenţa cazurilor, mai nou, şi de număratul paturilor din spitale.
Ceea ce mă face să afirm că actul educaţional a fost sacrificat în favoarea actului sanitar şi al regulilor covid”.
Ana-Loredana Predescu,
deputat PUSL de Braşov
Mai multe articole
România are nevoie de un preşedinte social-democrat, iar Republica Moldova de un partid social-democrat de stânga puternic
Fără justiţie socială, democraţia moare!
Partidul Alternativa Dreaptă îşi anunţă lista de candidaţi pentru alegerile europarlamentare